همدلی دستگاه‌های اجرایی در اربعین امسال باعث رضایت عمومی و ارتقای جایگاه استان شد

همدلی دستگاه‌های اجرایی در اربعین امسال باعث رضایت عمومی و ارتقای جایگاه استان شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه،

یزدان خسروی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

در چهارمین نشست هماهنگی و هم اندیشی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی

ضمن خیرمقدم به مدیران و مسئولان حاضر در جلسه اظهار داشت: دولت چهاردهم از بدو استقرار خویش،

طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمندی را در استان کرمانشاه آغاز کرده است

که امروز بخشی مهم از آن‌ها به ثمر نشسته و ارتقای جایگاه استان در سطح ملی را به دنبال داشته است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر نقش راهبردی مدیریت استان افزود:

این توفیقات، مرهون هدایت‌های هوشمندانه استاندار و همچنین همگرایی و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان است

که بار دیگر نشان داد کرمانشاه واجد ظرفیت‌های برجسته مدیریتی و اجرایی در سطح کشور است.

خسروی در بخش دیگری از اظهارات خویش به خدمات گسترده دستگاه‌های اجرایی در ایام اربعین اشاره کرد

و گفت: وجه تمایز بارز اربعین امسال با تمامی سنوات گذشته، همدلی کم‌نظیر میان نهادهای ذی‌ربط بود.

وی گفت: در مرزها، هیچ‌گونه جدایی و موازی‌کاری وجود نداشت و در هر موردی که مسئله یا مشکلی رخ می‌داد،

دستگاه‌ها با هم‌افزایی و همکاری مؤثر، بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام می‌کردند.

این همدلی و همگرایی، رضایت عمومی زائران را در پی داشت و کرمانشاه

توانست میزبان شایسته‌ای برای عاشقان و دلدادگان اباعبدالله‌الحسین(ع) باشد.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها هر یک با ایفای نقش مسئولانه و ایثارگرانه،

سهمی مؤثر در ارائه خدمات ایفا نمودند و این هماهنگی جلوه‌ای از اعتماد متقابل و انسجام در میان نهادهای اجرایی استان بود.

یزدان خسروی در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری نسبت به استمرار این روند تصریح کرد:

«امید آن می‌رود که با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند اربعین امسال در سال‌های پیش‌رو شاهد ارائه خدماتی گسترده‌تر،

با کیفیت‌تر و متناسب‌تر با شأن زائران حسینی و مردم شریف استان باشیم. تداوم همدلی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی،

بی‌شک زمینه‌ساز تثبیت جایگاه واقعی کرمانشاه در سطح ملی و اعتلای هرچه بیشتر آن در عرصه خدمتگزاری خواهد بود.