همدلی دستگاههای اجرایی در اربعین امسال باعث رضایت عمومی و ارتقای جایگاه استان شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه،
یزدان خسروی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه
در چهارمین نشست هماهنگی و هم اندیشی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی
ضمن خیرمقدم به مدیران و مسئولان حاضر در جلسه اظهار داشت: دولت چهاردهم از بدو استقرار خویش،
طرحها و پروژههای ارزشمندی را در استان کرمانشاه آغاز کرده است
که امروز بخشی مهم از آنها به ثمر نشسته و ارتقای جایگاه استان در سطح ملی را به دنبال داشته است.
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر نقش راهبردی مدیریت استان افزود:
این توفیقات، مرهون هدایتهای هوشمندانه استاندار و همچنین همگرایی و همدلی دستگاههای اجرایی استان است
که بار دیگر نشان داد کرمانشاه واجد ظرفیتهای برجسته مدیریتی و اجرایی در سطح کشور است.
خسروی در بخش دیگری از اظهارات خویش به خدمات گسترده دستگاههای اجرایی در ایام اربعین اشاره کرد
و گفت: وجه تمایز بارز اربعین امسال با تمامی سنوات گذشته، همدلی کمنظیر میان نهادهای ذیربط بود.
وی گفت: در مرزها، هیچگونه جدایی و موازیکاری وجود نداشت و در هر موردی که مسئله یا مشکلی رخ میداد،
دستگاهها با همافزایی و همکاری مؤثر، بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام میکردند.
این همدلی و همگرایی، رضایت عمومی زائران را در پی داشت و کرمانشاه
توانست میزبان شایستهای برای عاشقان و دلدادگان اباعبداللهالحسین(ع) باشد.»
وی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی دستگاهها هر یک با ایفای نقش مسئولانه و ایثارگرانه،
سهمی مؤثر در ارائه خدمات ایفا نمودند و این هماهنگی جلوهای از اعتماد متقابل و انسجام در میان نهادهای اجرایی استان بود.











پاسخ دهید