به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین توخته پس از بازی برابر میزبان هفته دوم لیگ ملتها اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و تیم بلغارستان فراتر از انتظار ظاهر شد.
وی با اشاره به برخی اعتراضاتی که در طول این رقابت به داوری داشتند، تصریح کرد: داور اذیتمان کرد و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.
در چهارمین و آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ ملتها که در سالن ۱۲ هزار نفری «آرنا آرمت» شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند و بلغارها سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند.
انتهای پیام/






پاسخ دهید