تأمین پایدار آب شرب، صرفاً یک مأموریت اجرایی نیست؛ پاسداری از حقوق عمومی، ارتقای امنیت اجتماعی و تضمین کیفیت زندگی شهروندان است.
از همین رو، هماهنگی میان شرکت آب منطقهای و شرکت آب و فاضلاب برای تسریع در صدور مجوزهای قانونی حفاری چاههای آب شرب،
گامی راهبردی در جهت حذف موانع اداری، افزایش بهرهوری و پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردم به شمار میرود.
در نشست مشترک به ریاست بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه، با حضور مدیران و معاونان دو شرکت،
ضمن بررسی چالشهای فنی و اجرایی، بر تسریع در تعیینتکلیف پروندههای حفاری چاههای آب شرب روستاهای استان تأکید شد.
بر اساس مصوبات این نشست، تمامی پروندههای مرتبط حداکثر ظرف یک هفته تعیینتکلیف و اقدامات اجرایی لازم با هدف تأمین هرچه سریعتر آب شرب پایدار،
صیانت از منافع عمومی و ارتقای کیفیت خدمترسانی به روستاهای استان عملیاتی خواهد شد.








پاسخ دهید