امامعلی در مس رفسنجان ماندنی شد +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، قرارداد مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان تمدید شد.

فراز امامعلی پس از مذاکره با مدیران ‌باشگاه مس رفسنجان برای ادامه همکاری به توافق رسید و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام/


منبع : خبرگذاری فارس