به گزارش خبرگزاری فارس، مدافع تیم فولاد خوزستان پس از مذاکره با مدیران این باشگاه جنوبی، قراردادش را تمدید کرد.
به این ترتیب مهدی شیری در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز در جمع شاگردان جواد نکونام به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
به گزارش خبرگزاری فارس، مدافع تیم فولاد خوزستان پس از مذاکره با مدیران این باشگاه جنوبی، قراردادش را تمدید کرد.
به این ترتیب مهدی شیری در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز در جمع شاگردان جواد نکونام به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
پاسخ دهید