شیری در جمع شاگردان نکونام ماندنی شد +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، مدافع تیم فولاد خوزستان پس از مذاکره با مدیران این باشگاه جنوبی، قراردادش را تمدید کرد.

به این ترتیب مهدی شیری در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز در جمع شاگردان جواد نکونام به میدان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/


منبع : خبرگذاری فارس