بسکتبال کاپ آسیا| ارمغانی: مقابل سوریه کنترل بازی در اختیارمان بود/ از قزاقستان انتقام می‌گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید ارمغانی پس از برتری ایران مقابل سوریه در کاپ آسیا اظهار داشت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است. سوریه با تغییرات دفاعی مدام که انجام می‌داد، کار ما در حمله سخت کرده بود.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم اگر دفاع خوبی داشته باشیم  حمله مان هم قوی می‌شود. سوریه تیمی است که باهوش بسکتبال بازی می‌کند، اما در مجموع توپ و میدان در اختیار ما بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد دیدار با قزاقستان عنوان کرد: دو هفته قبل با این تیم بازی کردیم و شکست خوردیم اما در مسابقه جمعه می‌خواهیم انتقام آن باخت را بگیریم. آنها تیم خوبی هستند، اما اگر ما نبض بازی را در اختیار بگیریم، می‌توانیم برنده شویم.

انتهای پیام/ ت ۱۰۶


منبع : خبرگذاری فارس