به گزارش خبرگزاری فارس، محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به این ترتیب آبشک فصل آینده هم زیر نظر جواد نکونام و در لباس فولاد بازی خواهد کرد.
انتهای پیام/
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به این ترتیب آبشک فصل آینده هم زیر نظر جواد نکونام و در لباس فولاد بازی خواهد کرد.
انتهای پیام/
پاسخ دهید