رسیدگی به بیش از ۹۰ درصد شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۴۱ / «۱۴۱» پل ارتباطی مردم با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

رسیدگی به بیش از ۹۰ درصد شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۴۱ / «۱۴۱» پل ارتباطی مردم با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه،

از ثبت بیش از ۸۹ هزار تماس در سامانه ۱۴۱ خبر داد و گفت:

بیش از ۹۰ درصد شکایات مردمی ثبت‌شده در این سامانه بررسی و به‌طور کامل رسیدگی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه،

رحمت جلیلیان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ۷ ماهه سال‌جاری، در مجموع ۸۹ هزار و ۳۴۱ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شده

که از این میان ۲ هزار و ۶۵۶ مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.

وی افزود: از مجموع شکایات دریافتی ۷۱۳ مورد در حوزه حمل‌ و نقل کالا و ناوگان باری ۴۱۵ مورد،

در بخش حمل‌ و نقل مسافر ۱۴۴۰ مورد مربوط به مشکلات گزارش شده

و در کمیسیون های پیگیری شده، در محورهای مواصلاتی و ۶۵ مورد در حوزه حریم راه‌ها،

۱۲ مورد مرتبط با پایانه‌های مرزی و ترانزیت و ۱۱ مورد نیز درباره مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی بوده است.

جلیلیان با تأکید بر اینکه ۹۰.۲۵ درصد از شکایات ثبت‌شده، تاکنون به‌صورت کامل رسیدگی و مختومه شده است، تصریح کرد:

هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۴۱، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای است

تا هموطنان بتوانند مشکلات، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینه‌های مختلف حوزه راه و حمل‌ و نقل مطرح کنند.

وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند از طریق تماس با این سامانه، ضمن ثبت درخواست یا شکایت خود،

کد پیگیری دریافت کرده و از آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مطلع شوند.

رحمت جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم در گزارش مشکلات جاده‌ای نقش مؤثری در ارتقای ایمنی،

بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.