حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از توسعه زیرساخت‌های استفاده از خودروهای برقی

احوال کرمانشاه به نقل از فارس نیوز

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، نمایندگان کنگره از دولت آمریکا خواستند در کنار توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی، زیرساخت دسترسی به اینترنت پرسرعت را بر مبنای قانون یک تریلیون دلاری زیرساخت‌ها که در نوامبر ۲۰۲۱ تصویب شد، ارتقا دهد.

کنگره به‌عنوان بخشی از این اقدام، ۴۲.۴۵ میلیارد دلار کمک مالی را برای گسترش اینترنت پرسرعت، از جمله ایجاد خطوط فیبر یا شبکه‌های دیگر، کنار گذاشت. همچنین ۵ میلیارد دلار نیز به ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی اختصاص یافت.

قانونگذاران به رهبری دو نماینده به نام‌های دوریس ماتسوی و آنا اشو از مقامات خواستند تا تلاش‌های خود برای ایجاد زیرساخت شارژ خودروهای برقی و اینترنت پرسرعت را، به‌ویژه در مناطق محروم، سرعت ببخشند.

دولت بایدن برای اطمینان از افزایش اقبال به خودروهای برقی، نصب ۵۰۰۰۰۰ ایستگاه شارژ را تا سال ۲۰۳۰ در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام /

 


منبع خبرگذاری:فارس