احوال کرمانشاه به نقل از فارس نیوز
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت پویش «درخواست افزایش حقوق کارکنان دولت متناسب با نرخ تورم» خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.
مخاطبان در این پویش آوردهاند: « با توجه باینکه تصویب افزایش حقوق کارکنان دولت قبل از اجرای طرح حذف ارز ترجیحی انجام پذیرفته و با عنایت به اینکه این طرح تا اینجای کار بر اساس آمار اعلامی مرکز آمار ایران نزدیک به ۳۹ درصد تورم در بخش خدمات و ۸۶ درصد تورم در گروه مواد غذایی ایجاد کرده در نتیجه تورم عمومی کشور در همین ابتدای سال ۱۴۰۱ بالای پنجاه درصد میباشد و افزایش ده درصدی حقوق کارکنان دولت با توجه به خط فقر گاهی حتی به تنهایی کفاف میزان افزایش اجاره بها را نیز نمیدهد و این شرایط به این معنی است که حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است که نه منطقی و نه شرعی می باشد لذا از دولت محترم و مجلس محترم شورای اسلامی خواهان اصلاح فرایند پرداخت حقوق کارکنان دولت با در نظر گرفتن تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی هستیم.»
خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژههای فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در ابعاد دیگر در دستور کار قرار میدهد و از مسوولان خواستار توضیح در اینباره خواهد شد.
کاربران دیگر هم در صورت تمایل میتوانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به ۱۰۰۰ امضا و بالاتر حتما پیگیریهای متفاوت و مختلفی در اینباره خواهد داشت.
انتهای پیام/









پاسخ دهید