احوال کرمانشاه به نقل از فارس نیوز
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «پیگیر پلاک گذاری خودرو ۲۰۷ اتوماتیک mc باشد» از مسئولان مربوطه خواستار شدند تا نسبت به رفع مشکل خریداران این نوع خودرو رسیدگی شود.
به گزارش فارس کاربران سامانه «فارس من» در این رابطه عنوان کردند که با وجود اینکه از سوی خریداران این نوع خودروها واریز وجه انجام شده و مدت زیادی نیز از فاکتور آن گذشته، اما خودرو مذکور شمارهگذاری و تحویل مشتری نمیشود.
همچنین این خریداران عنوان کردند که در این رابطه تماس های مکرر با پلیس راهور، سازمان ملی استاندارد و ایران خودرو داشته اند اما جواب مشخصی دریافت نکرده اند.
خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژههای فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در ابعاد دیگر در دستور کار قرار میدهد و از مسوولان خواستار توضیح در اینباره خواهد شد.
کاربران دیگر هم در صورت تمایل میتوانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به ۱۰۰۰ امضا و بالاتر حتما پیگیریهای متفاوت و مختلفی در اینباره خواهد داشت.
انتهای پیام/









پاسخ دهید